Albanian Videos

Elvana Gjata Vetes

Posted on: June 23, 2008

Lyric: Elvana Gjata Vetes

Ditet vetem pa fjale netet pa gjum ti fal m’ thoje zemer te kam per ty njesoj jam
Vetem nje fjale do te them dhe te zhdukem ngadale te jem me ty ti e di se ne shpirt ty te mbaj

o vetem nje fjale do te them dhe do zhdukem ngadale do ishte me mire te me thuash nje here me fal

o vetem nje fjale do te them dhe do zhdukem ngadale do ishte me mire te me thuash nje here me fal Ditet vetem pa fjale netet pa gjum ti fal m’ thoje zemer te kam per ty njesoj jam

Vetem nje fjale do te them dhe te zhdukem ngadale te jem me ty ti e di se ne shpirt ty te mbaj

o vetem nje fjale do te them dhe do zhdukem ngadale do ishte me mire te me thuash nje here me fal

E shikon sa prane buzes tende jam mos me ler te pres me gjate puthme per te fundit nate

Vetem nje fjale do te them dhe te zhdukem ngadale te jem me ty ti e di se ne shpirt ty te mbaj

o vetem nje fjale do te them dhe do zhdukem ngadale do ishte me mire te me thuash nje here me fal

o vetem nje fjale do te them dhe do zhdukem ngadale do ishte me mire te me thuash nje here me fal

Leave a Reply

