Albanian Videos

Rovena Stefa – Adres pa emer

Posted on: May 24, 2007

Lyric

ref 2:
Adrese pa emer
eshte vendi im o zemer
a s’te treguan ku gjendet mikja e vjeter
te shkrova nje leter me doren time
vetem qe je ti shkaku i vde’kjes sime.

ref 2:
Dashnia vdes nese zemra te pushon
Un ne shpirt jam qe jeten e flijon,
Urime o zemer per nusen e re
as pak mos u prek edhe pse kam vdek.

ref 2:
Ne telefon mos kerko numrin e vjeter, se un sjam më aty eshte dikush tjeter, harroje emrin qe s’ekziston më
se kush ka vdekur nuk qendron me.
ref 2:
Dashnia vdes nese zemra te pushon
Un ne shpirt jam qe jeten e flijon,
Urime o zemer per nusen e re
as pak mos u prek edhe pse kam vdek.

Leave a Reply

May 2007
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Blog Stats

  • 66,493 hits
